Karta stałego klienta w formie wizytówki

W wielu przedsiębiorstwach czy też lokalach usługowych – głównie u fryzjera albo w restauracji można spotkać się z kartami lojalnościowymi. Wiele osób bardzo chętnie z nich korzysta, bowiem niektóre przedsiębiorstwa dają bardzo fajne zniżki oraz gratisy.

Wizytówki online – jak wykonać?

wizytówki onlineTo bardzo ważne, bowiem wiele osób zwraca na to szczególną uwagę. Jak pokazują badania ludzie są skłonni zdecydowanie bardziej korzystać z usług firmy, która oferuje lojalnościowe karty niż z tych, których ich nie mają. Świetnym przykładem mogą być także stacje benzynowe. Podczas, gdy nawet paliwo jest nieco droższe, z karty za punkty można zabrać sobie rabat i od razu w portfelu zostaje trochę więcej pieniędzy. Kreator wizytówek bardzo ułatwia wytworzenie takich kart lojalnościowych, bowiem każdy przedsiębiorca zabiega o to, by rozmiary były możliwie jak najmniejsze. Dzięki temu klienci mogą trzymać kartę w portfelu w taki sam sposób jak wizytówkę. To może gwarantować, że w nawet w nagłej sytuacji nieplanowanych odwiedzin będzie posiadał kartę. Projektowanie wizytówek czy też kart lojalnościowych nie jest trudnym zadaniem, jednak należy się odpowiednio zastanowić co powinno znajdować się na takiej karcie. Logiczną sprawą jest, że jeśli mówimy o salonie fryzjerskim czy też barze szybkiej obsługi jedna strona musi zostać wizytówki onlineprzeznaczona na pieczątki. Specjalny program do wizytówek pomoże dopasować odpowiednie wielkości kwadracików, gdzie zostawiane będą pieczątki czy też naklejki. Korzystając z kreatora wizytówek, który jest dostępny w sieci można wybrać wzory wizytówek, które są już gotowe bądź wprowadzić własny projekt. Co powinno znaleźć się na odwrocie karty lojalnościowej ? Może być to drobne logo firmy lub element, który do razu skojarzony będzie z przedsiębiorstwem oraz koniecznie nazwa, adres siedziby oraz dane kontaktowe. Korzystając z kreatora, w którym można wykonać profesjonalne wizytówki online samemu można dobrać wysokość, na której mają się znajdować poszczególne rzeczy oraz kolory. To bardzo ważne, bowiem musi być to wyraźne. W innym wypadku klient może odruchowo po pewnym czasie wyrzucić kartę, ponieważ nie będzie wiedział skąd ją ma.

Nie można przesadzać ani w jedną stronę – z przesadnymi ozdobnikami oraz w drugą – czyli dać gołą, pustą kartę. Wiele osób zwraca także uwagę na walory estetyczne, dlatego też należy o tym pomyśleć. Klient jest osobą, bez której żadne przedsiębiorstwo nie miałoby prawa bytu. To on decyduje, czy chce powierzyć akurat nam swoje pieniądze. Warto wciąż to pod uwagę i dostosować się.

Komentarze są wyłączone.