Dlaczego warto pomyśleć o gadżetach z logo firmy?

Dlaczego warto pomyśleć o gadżetach z logo firmy?

Czy jest bardziej atrakcyjny sposób na zachęcenie potencjalnych klientów do skorzystania z usług naszej firmy niż obdarowanie ich gadżetami? Gadżety reklamowe to też dobra metoda, aby podkreślić więź między przedsiębiorstwem a jego obecnymi kontrahentami.

Jakie gadżety wybrać?

gadżety reklamoweTe niewielkie przedmioty pełnią zwykle funkcję użytkową – z pendrive często korzystamy nawet na co dzień. Logo firmy będzie więc widziane przez klientów każdego dnia: i choć pewnie przyzwyczają się do jego widoku i po pewnym czasie nie będą zwracać na nie uwagi, nazwa firmy zakoduje się w ich podświadomości i – gdy tylko będą poszukiwali określonych usług – na pewno przypomną sobie o naszej firmie. Gadżety reklamowe w Toruniu to nie tylko pendrive’y, ale też długopisy – poręczny kształt sprawiający, że długopis trzyma się wygodnie, jest czynnikiem, który będzie wpływał na to, że klienci nie będą rozstawać się z naszym długopisem: będzie służył wszelkim szybkim notatkom, jak i wypełnianiu ważnych dokumentów. A co jakiś czas przed oczyma klientów mignie firmowe logo. Chętnie kupowanymi gadżetami, pozwalającymi na reklamę firmy, są także ołówki, smycze – te są rozdawane zwłaszcza na konferencjach oraz targach branżowych, otwieracze, jak również, przede wszystkim – kubki.

gadżety reklamoweKubków nigdy za wiele – każdy z nas ma ich pewnie w domu co najmniej kilka, jeśli nie kilkanaście. Poranek zaczynamy od kawy, w środku dnia poprawiamy sobie samopoczucie owocową herbatą, a na wieczór nie ma nic lepszego niż herbata z miodem – klient obdarowany kubkiem z pewnością nie odłoży go na półkę, żeby zbierał kurz. Kubek będzie użytkowany na co dzień, a więc to dla nas kolejna okazja, aby oswoić klienta z logo naszej firmy. Jeśli na kubku znajdzie się jeszcze zabawna grafika, wówczas gadżet będzie niósł ze sobą przyjemne emocje, które przeniosą się też na skojarzenia związane z naszą firmą! Jeżeli rozstawiamy swoje stoisko na miejskim festynie lub też uczestniczymy w branżowych targach – wówczas warto pomyśleć też o bardziej „konkretnych” gadżetach. Może parasol, latarka lub kubek termiczny? „Większe” gadżety wiążą się z większą…wdzięcznością klientów – to znaczy, będą mieli więcej pozytywnych myśli związanych z naszą firmą.

Bez wątpienia, rozdawanie gadżetów z logo firmy jest atrakcyjną formą reklamy – biorąc pod uwagę to, że każdy człowiek lubi podarunki – taka reklama z pewnością zachęci więcej klientów do skorzystania z usług naszej firmy niż tradycyjne ulotki czy plakaty, które tylko informują o działalności danego przedsiębiorstwa.

Możliwość komentowania została wyłączona.